FRIYAY

 
Äntligen fredag! 
Det har varit en väldigt fin fredag som jag kickade igång på gymmet tidigt innan jag drog på jobbet. Har gått med ständig träningsvärk hela veckan, helt sjukt vad fult man går efter legday ;-) Men det är ju så värt det, inte sant?!
Annars så har det varit en lugn & skön dag på jobbet, haft det roligt med mina kära kollegor & fantastiska patienter! Det är som att man får stanna upp ibland & glädja sig åt att man hamnade på en sådan bra avdelning..
 
 
Kring tretiden fick jag sluta & ta helg, bytte om & fräschade till mig litegrann. Och nu sitter jag & Christoffer i bilen påväg till Åsele, ääääntligen en ledig myshelg hos fina familjen! <3 Ha en fin helg, ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0