MY BIRTHDAY IS COMING UP

Om lite över en månad så fyller jag 21!
Schemat för nästa jobbperiod har inte kommit ännu så det är ännu oklart om jag jobbar den helgen eller inte. Har i varje fall inte gjort upp några planer ännu, får se vad dagen har att bjuppa på :-) Förhoppningsvis får jag fira den med familj & vänner som vanligt!
 
Nedan kan ni se några slarvigt ihopsatta collage på saker jag både behöver & vill ha:
 
♥Smycken från Lily & Rose
♥Produkter från The Bodyshop
♥Iittala-cocktailglas
♥Nya påslakanset
♥Haglöfsjacka eller tröja
♥Kari Traa-underställ i rosa
♥En adidas-munktröja
♥Klänning från Hollister
♥Glas, kuddar, servetter etc från Gynning Collection. Helst vinglas nu när jag påbörjat den samlingen :-)
♥Träningstights från Stronger, eller ett presentkort där
 
Det är förhimla tur att det är gratis att önska sig, alltså! ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0