COZY

Åh vet ni vad, jag älskar när man blir spontant överraskad med något roligt!! Blir så himla glad & varm i magen av hur fina vänner man har! <3
 
 
Fick idag en julklapp av tjejerna & inuti fanns denna McKinley-fleecetröja. Sååå himla mjuk, skön, gosig, varm, precis en tröja i min smak! Seriöst den mjukaste fleece jag någonsin känt haha. Dem sa att det stod fanny som skrivet på den vilket jag tyckte var gulligt ;-) När vännerna vet ens smak & stil så är de tummen upp x1000!

Inviger denna fining just nu här i soffan! Känner mig ju inte frusen längre om jag säger som så, det brukar ju vara standard för mig! :P Jösses vad denna ska värma mig genom denna vinter & nästkommande vintrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0