DET MAN MÅR BRA AV


Bjuppar på en hel drös med bilder från älskade Tängvattnet, det enda stället där jag känner mig fri & avslappnad på riktigt..
Helt sjukt vad jag längtar till fjälls! Få andas frisk fjälluft, leva enkelt, ha dålig uppkoppling till sociala medier (som faktiskt behövs ibland), låta hundarna få springa fritt, och just att vara där då det inte finns någon snö händer ju aldrig. Sist jag var där var för två år sedan då jag & C planerat att tälta på fjället men det blev världens storm så det blev "bara" stugmys :P

 
Första helgen i september har vi då planerat att åka till stugan, innan älgjakten drar igång. Ta en långweekend & fjällvandra, kanske plocka kantareller, ha det underbart härligt & hoppas på bra väder! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0