OH MY LORD, THE LIGHT IS GOIN DOWN AND THE WEEKEND'S HERE

Jäklar vad tiden går fort?!
Nyss var det typ 70 dagar kvar tills takeoff, helt sjukt vad tiden rinner iväg! Fick dock veta förra veckan att flygtiderna ändrats med typ 11h.. Och inte till det bättre kan jag säga. Det blir nattflygning på ditresan och jag AVSKYR att resa nattetid. Menmen ska egentligen inte klaga.. ;-)
 
Såhär har då vardagen sett ut för mig sedan sist;
 
Farmor och Ernst bjöd oss på middag en kväll, jättegod mat som alltid & mys med kissemiss & TV-tittande i soffan. Och i samma veva fick jag presenter i förskott! Yey hihi.
 
Hämtat ut mitt nya pass, också en grej som gör att avresan känns så nära hihi!

Tränat mina pass på gymmet, går med ständig träningsvärk. Äkta hatkärlek ;-) Känslan av att vakna på morgonen och längta efter att få fara på gymmet är en underbar känsla! Det går bra nu.

Umgåtts med min tok-Anna! Alltid lika roligt - även fast hon sover halva dagarna och tar evigheter på sig att svara på sms & göra sig ready to go ;-)
 
Har varit rätt trött av mig, både i kropp och knopp. Vet egentligen inte varför.. Även fast jag inte gjort något utöver det vanliga men C kanske smittade av sig - han som jobbat över sent flera kvällar i rad och inte varit så pigg.

Jobbat jobbat jobbat, som ni vet förstås. Åhåå vad jag trivs på jobbet, om jag inte redan sagt det!! ♡
 
Farfar och Anita ville också gratta mig i förskott så dem kom förbi en kväll på en kopp kaffe och umgicks. Fick även presenter av dem. (Ska visa allt i ett inlägg sedan)
 
Har ju varit ledig både tisdag och onsdag (!!) vilket har varit gudomligt. Att inte ha tider att passa är så jäkla skönt, har njutit till fullo och inte gjort många knop alls. Eller okej jo det har jag, kan typ aldrig bara slappa i soffan haha. Men förutom det bilderna visar så har jag också städat i lägenheten, tvättat, gått promenader, betat av flera avsnitt utav Life Unexpected, lagat storkok så vi fått massa matlådor m.m.
 
--- --- ---
Ikväll har jag jobbat och ett arbetspass imorgonbitti väntar också. När jag slutat kl 15.30 ska jag och C åka till Lycksele för att fira min födelsedag med familj & vänner. Som jag längtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0