ONE BY ONE WE SEE THE SUN, FEEL THE DAY HAS JUST BEGUN

Fredag:


Nästan direkt vi kom fram till Lycksele så hade Kicki förberett en supergod tvårätters middag. Alltså ett utav mina life missions är att laga lika god och fascinerande mat som henne, ska bli hennes lärjunge ;-)
Sedan var vi hemma hos mamma & Per ett tag och grattade Per, fikade och umgicks! Och resten av kvällen hos pappa och Kicki så såg vi Let's dance, drack lite rödtjut, pratade en massa, hade det bara mys. Jag var väldigt trött men belåten då jag fick gå och lägga mig i min gamla flicksäng och kura ihop mig i Chrilles famn. 

Lördag:


Efter lite sovmorgon och en promenad med Max så hade Kicki gjort i ordning en riktig brunch - med bl.a. nutellarullar. Sjukt onyttigt men gud så gott! ;-)
Vid lunchtid mötte vi upp Robert och Elisabeth för att tillsammans hälsa på Chrilles morfar. Det blev uppskattat och en trevlig stund.


Matilda skrev högskoleprovet hela dagen så vi fick sköta om lilla Vilma och rå om henne! Denna lilla tjej är verkligen så full av nyfikenhet, nu när hon börjat krypa och har börjat ställa sig upp lite så får man passa sig ;-) Också så himla snäll av sig och bara helt underbar! När jag fick veta att Viktor fått jobb i Umeå och att de ska flytta från Oslo blev jag såå glad! <3


Kickis syster med familj kom under eftermiddagen för att grilla och äta middag här, så vi blev ett rejält gäng här hemma! Men det blev så trevligt med hockeytittande, sällskapsspel, drinkar, god mat, musik etc.


Efter middagen så blev det altanmys för hela slanten, jag kurade ihop mig under en filt hos C och bara njöt av sällskapet omkring mig. Vi spelade musik, de vuxna blev alldeles för nostalgiska när 80-och 90talets godingar spelades haha, och vi gick i säng rätt sent. Men det var det värt! :-)

Söndag:


Ligger i soffan med en kaffekopp idag, dagen har ju nästan knappt börjat! Men idag ska vi äta brunch hos mamma & Per och umgås med dem, sedan åker vi väl hem till Övik igen. Vi har då ingen brådska hem, jag har ju turen att vara ledig både imorgon OCH tisdag! Hur skönt?! ;-) En långhelg känns väldigt gött må jag säga!

Men det var min helg, det. Hoppas ni också haft en mysig helg, vare sig ni jobbat eller gjort andra aktiviteter! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0