LITE MÅNDAGSBEKÄNNELSER...


...Jag gillar att multitaska. Det är nästan jämt som jag gör två saker samtidigt, t.ex. se på serie medans jag sitter vid datorn eller när jag lagar mat, lyssnar JÄMT på musik eller podd när jag städar, är ute och går, är på gymmet, när jag går till och från jobbet.
 
...Jag tycker det är sjukt attraktivt med killar som har skägg. Ännu ett ideal som min egen karl uppfyller ;-) Tror aldrig Chrille har varit såhär skäggig någon gång?!
 
...Trots att jag jag pluggar till den utbildning som jag typ alltid vetat att jag velat, så har jag INGEN som helst aning om hur framtiden ser ut.. Vilken slags sjuksköterska jag vill jobba som, om vi ens kommer bo kvar i Örnsköldsvik, det är ändå mycket som inte går att bestämma eller förutse.
 
...Jag är HELT inne i skor och väskor just nu haha! Synd man inte har råd med allt ;-)
 
...Har jag en dålig hårdag så spelar det ingen roll ifall mitt smink och min outfit är on point, man känner sig inte fin.
 
...Har insett att jag inte alls är en lat människa längre! När jag bodde i Lycksele så kunde jag låna bil jämt och köra överallt eller få skjuts. Sedan jag flyttade hit så har jag i stort sett gått och cyklat överallt, Chrille är så rädd om sin bil så den låter jag bli haha.
 
...Majmånad kommer nog vara den roligaste månaden på hela 2016, som det känns nu. Så sjukt mycket att se fram emot!
 
...Och på tal om maj så har jag bokat in en grej som jag aldrig har provat på förut, det känns väldigt spännande.. Mer om det får ni veta senare! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0