ETT TRÄNINGSPASS

Onsdag och förutom att jag har pluggat, tvättat, städat, jobbat och lagat mat så har jag varit på gymmet och tränat skiten ur nedre delen av kroppen, hihi! Tänkte dela med mig utav hur ett träningspass kan se ut för mig;
 
 
Uppvärmning 10 minuter på crosstrainer eller roddmaskin
Squats 10x3
Raka marklyft 10x3
Insida lår i cable cross uppföljt av rumpa i cablecross 10x3
Brännande sidosteg med rubberband 10x3/ben - Den övningen kan ni se på den här bilden, bandet ska vara spänt hela tiden och man går åt vardera sida kanske 10 steg åt gången. BRÄNNER SOM FAN
Utfallssteg 10x3
Höftlyft 10x3
♥Olika magövningar, bl.a. knäindrag på boll och russian twist med en kettlebell
Plankan så lääänge jag bara orkar
♥Samt jogging eller cykling 10-15 min
 
 
Som ni uppenbarligen förstår så är detta fokus på benen, rumpan och magen. Kan lova er att jag brukar ha GRYM träningsvärk efter dessa pass + veckans alla andra träningspass.. ;-) Känner av det redan nu ikväll haha!
 
Jag brukar äta direkt jag kommer hem från träningen, hellre en större måltid. Kolhydrater & protein för hela slanten så inte kroppen bryts ned :-) Och nu ska jag fortsätta plugga ett tag tills C kommer hem från jobbet, efter strejken som varit så är det befogat att dem får jobba över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0