EN FREDAG MITT I LIVET

Bjuppar på lite snapshots från det egna arkivet i telefonen.
 
Hej på er! Regn, regn, regn i all ära under veckans hång. Riktigt pissigt och irriterande, man nästan gruvade sig för att gå ut med Max haha. Ibland får man sakna solen och man vill även att det ska bli några grader varmare så jag kan börja använda nykappan! Men den som väntar på något gott..
Dock har det varit blå himmel och soligt väder idag, det var lätt att kliva ur sängen och se fram emot arbetsdagen!
 
Denna vecka har jag varit i en dålig svacka, som vi alla kan hamna i någon gång. Har inte varit mitt bästa jag i alla lägen men man får göra sitt bästa vilket som! Jag är verkligen tacksam för mina vänner, mina föräldrar, min underbara pojkvän, vad vore man utan sina nära och kära?! <3
 
Fullkomligt förälskad i nya träningslinnet! Här ser ni bättre hur ryggen ser ut, inbyggd BH känns jättebra också.
Just på tal om träning så har den gått fint under veckans gång, fått nytt schemaupplägg av svärmor som jag övat på. Nästa helg åker vi förmodligen till Åsele så då ska vi träna tillsammans, kvalitetstid med svärmor är ju aldrig fel hihi. Plus att det är skönast när någon erfaren visar hur man utför alla övningar. Något att se fram emot :-)
 
Ledig helg förresten? - Hell yes! Efter många om och men så har vi landat i Lycksele tack vare papi, hihi. Det blir en lugn helg & det kan behövas, få ladda om batterierna på nytt och bara vara med föräldrarna. Så fint.<3 Hoppas ni alla också får en fin och rolig helg, vad ni än ska hitta på!
(Och så ett grattis till Per som fyller 52 idag! Bättre styvpappa finns det inte❤️)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0