ÖL OCH AFTER-SKI

Det är helt sinnessjukt hur mycket jag längtar upp till fjälls!
 
Chrilles injobbade semeserveckor kommer han att utnyttja till fullo till skoterkörning med sin brorsa. Heeeelt rätt. Någon gång tänkte jag också följa med, om det går för sig. 

 
Däremot börjar detta bli aktuellt: minns ni att jag fick en hotellweekend i 20-års present av Christoffer?
Vi funderar på att nyttja den över nyårshelgen, uppe i fjälls! Alltså, styr kosan till Hemavan så är det ju enklast att bo i våra stuga ute i Tängvattnet, och för min del är vi jättegärna där, bästa platsen på jorden 
Vi funderar också på Marsfjäll mountain lodge som ligger i Saxnäs uppe vid Vilhelmina! Då blir det i så fall att hyra stuga & det blir min bday gift. Fömodligen är det några som ska hänka med oss, vi får planera vidare med allting, men det är hur som helst en väldigt härlig idé! Köra skoter, åka slalom och längdskidor (som jag längtat efter det!!!), spendera heldagar uppe på ett fjäll där vi steker upp mat & dricker varm choklad & solar, äta massa god mat & dryck i övrigt, bara kicka in 2016 med det jag trivs allra bäst med; fjälluft, snö & mannen i mitt liv 
 
Vi bara måste se till att detta blir av! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0