MY BABES BIRTHDAY

Idag är det ingen vanlig tentamåndag, det är nämligen Christoffers födelsedag också!
Tanken var att jag skulle starta min måndag & nya vecka med att träna kl 5 imorse, men inatt vaknade jag av jag hade så ont i magen - en känsla som jag aldrig upplevt, supermärkligt.. - så jag skippade det så jag var riktigt uppvilad inför kl 9 då vi hade tenta. Åkte hem direkt efteråt för att städa i lägenheten, gå långprommis med Maxi & göra mig i ordning. Vid middagstid kom nämligen svärföräldrarna + Tobias & Filip hit för att fira Christoffer. 
 
 
 
Vi åt middag ute tillsammans på Olearys med deras moster m. familj & fikade sedan tårta hemma hos oss i samband med lite paketöppning! Av mig fick han ett par tunnare skoterhandskar som han tänkt ha under lite varmare soliga dagar uppe på fjället, det var något han önskade sig så det blev en bra present! :-)
Och förövrigt var det en jätterolig och mysig kväll med familjen.
Återigen stort grattis till världens bästa kille <3
 
--- --- --- 
Imorgon är det ingen skola, och inget plugg (!!!) så dagen ska inte bestå utav mycket alls! Träna, prommisar med Maxi, laga mat, se på Glee, bara måå! Sedan gå på ett partylite möte på kvällen :-) För på onsdag kickar nya kursen igång & prestationsångesten kommer tillbaka, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0