LÖRDAG 5 SEPTEMBER


Med en insta-selfie från igår så önskar jag er godmorgon & trevlig lördag! Det var väl fina fraser att inleda dagens inlägg med?! ;-)

Annars då? Jotack, lever och mår. Igår kom Tobias hit för att få hjälp av Chrille att fixa med sin bil över helgen. Alltid trevligt att ha den tokern på besök! =) han var här kring halv åtta igår & då käkade vi en sen middag, dem avrundade kvällen med NHL och jag gick en långlång prommis med lilleman. 
Alltså, helger då man inte gör så mycket alls behövs ibland. För när man känner för det, så finns det inget bättre än att bara ligga hemma & bara mysa framför en film, kura ihop sig under en filt och dricka te, gå prommisar, läsa en bok, bara må!!
Igår var ju faktiskt sista insparkskvällen på stung också men jag orkade verkligen inte, haha.. Gammkroppen sa ifrån! ;-)


Hur som helst så började denna morgon med att jag vaknade tidigt och begav mig ut på en löptur, eftersom jag känner mig bättre idag än vad jag var igår. Skönt och uppiggande! Bara hoppas att mina förkylningsspöken inte kommer tillbaka ;-)
När jag kom hem igen så blev jag bjuppad på frukost av min man, han kan minsann 
Nu är dem & mekar i garaget, så jag och Max har en mysdag här hemma. Fikar framför Modern family och bara njuter av lugnet, tillsammans med min käraste hund som sover djupt & sött uppe i burspråket. En bra lördag, om ni frågar mig.
Tänkte inte göra många mer knop alls idag, men är det en ledig helg & man inte ens har planerat plugg så är det helt okej med chillmode!

Hoppas ni också har en mysig och rolig helg 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh var har du köpt den jackan!?:)

2015-09-05 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0