@ LYCKSELE RIGHT NOW

Torsdag den 17 september & jag befann mig på gymmet kl 06 imorse. Resten av dagen har jag arbetat med basgruppen på skolan. Befann mig i världens chillmode i min nya, suuupersköna poncho från indiska! Sjukt mysig 

Men nu händer det grejer, minsann!
Kan ju börja berätta att Christoffer har bestämt sig för att sälja sin transporter, efter att ha fått ett bra erbjudande på den. Så pang boom var det bestämt :P
Så tills vidare, d.v.s. tills han hittat en ny bil, så ska han få låna en av pappa. 

Just därför befinner vi oss i Lycksele nu hos pappa, vi åkte från Övik vid fyra när C jobbat klart & jag jobbat klart med basgruppen. Vi äter en sen middag framför hockeyn, Modo spelar mot Örebro. Vi tyckte att hämtmat blev enklast & bäst, jag valde en räksallad som är jättemumsig!!
Känns liiiite drygt att måsta åka hem redan ikväll men vi båda har ju skola & jobb imorgon... Ändå jätteglad att få rå om papi ett tag ikväll  
Kicki är oturligtvis inte hemma, hon får minsann mysa med Viktor, Matilda och lilla bebisen i Oslo... Så avundsjuk. Och på tal om bebisen så har dem äntligen bestämt ett namn. Lilla Vilma Skeppström, finaste!! 
 
Och annars, på tal om bilar, så har jag & pappa bestämt att vi ska titta på en bil till mig! Jag, med en egen bil =D Inte något vrålåk, så att säga. Utan det blir en billig för några tusenlappar som går billigt, jag är inte så kräsen med bilar. Men huvudsaken den går bra & den har lite utrymme så jag lätt kan resa med Max så är jag nöjd ;-) Det återstår att se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0