ALL ABOUT CARS

Christoffer kom hem sent igårkväll, slut på i kroppen men väldigt glad & sprallig av sig!! Denna sotsvarta Audi A4 hade ju självklart följt honom hem från Grums (nere vid Karlstad). Den är så löjligt snygg & fräsch både in-och utvändigt, och han har redan markerat att jag aldrig kommer få köra den. Det är bara Tobias som kommer få köra den, och helt ärligt vet jag inte om jag ens skulle våga köra den! ;-)
 
Men tills vidare har jag i varje fall denna fina Golf! Den som vi lånade av pappa i torsdags. Den passar mig på så många olika fronter, synd bara den är för dyr för min standard, hehe...
 
På ett tag ska jag och Elin dra på gymmet, sedan ska jag och Christoffer fara ut på en liten roadtrip, premiär-åket med audin! Vi har inte bestämt vars vi ska åka eller så, men detta är så typiskt oss, kan åka bil hur långt & ofta som helst bara för att vi kan eller vill, haha! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0