FREDAGEN DEN 11 SEPTEMBER

Hej på er, alla glada & mindre glada!
 
Jag kickade igång min fredag med ett rejält helkroppspass på NW. Faktiskt väldigt befriande att kliva upp 04:30, gå in till stan, träna 1,5 timme & sedan ta bussen hem till Max! En stor gröttallrik satt finfint i magen till frukost innan jag satte mig & pluggade ett bra tag. Och min hund, min fantastiska hund, ville inte göra många knop ALLS. Han sov tills lunch ungefär, sedan ville han ut på promenix, hihi.
 
Jag tycker verkligen denna vecka bara har susat förbi?! Det var nyss måndag liksom, på ett fingerknäpp är det första advent & allt jäkla julpynt ska fram igen. Haha! Visst låter jag positiv? Har ju faktiskt vaknat på rätt sida idag, jag lovar. Jag är i stort sett alltid på bra humör på fredagar, särskilt nu då jag städar & fixar i ordning en massa här hemma inför min tjejmiddag ikväll! Det ska verkligen bli supermysigt med mina brudisar på besök 
Jag tror också att Max kommer uppskatta lite folk på besök, denna sociala hund verkar tycka det är liiiite tråkigt att vara själv här hemma med matte ;-)
 
 
 
 
 
Ha en kung fredag & helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0