DET ROLIGASTE MED ATT FLYTTA HEMIFRÅN

Jag fullkomligt älskar det här med inredning! Och jag tror de flesta av er, som också flyttat hemifrån till era egna hem, också gör det ;-) att få forma sitt eget hem efter det man gillar, som man trivs med, det är så himla roligt! Och man kan ångra sig flera gånger om, men det kan också vara själva grejen ibland!
Jag och Christoffer satt igårkväll och pratade om vad vi skulle vilja ändra eller bara tillägga i lägenheten, är nu så himla taggad på att fara & shoppa prylar i veckan! Hihi. 





Sitter nu på skolan med en take away-kaffe från wayne's, väntar på resten av min knäppa, underbara basgrupp! Vi ska sitta ett tag med ett case vi fick veta om igår på kursuppropet, så vi tänkte starta igång med det på en gång. Senare i eftermiddag hade jag tänkt träna & sedan hem för att tvätta. En lite typisk vardag kanske ;-)
Men kan då verkligen säga att skolstarten känns så jäkla skönt! Det är den vardag jag vill vara i & trivs bäst med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0