ROSA BANDET

Varje dag får 20 kvinnor i Sverige bröstcancer. Många överlever tack vare cancerforskningen, men samtidigt är det många som inte överlever. För min del så är det en självklarhet att vi alla ska stödja forskningen, finns det egentligen någon anledning till att inte göra det?!


Vem bär du ditt rosa band för?
Jag bär mitt för alla som drabbas av någon slags cancer, egentligen. Min familj har drabbats av stor sorg sedan min morbror dog av bl.a. leukemi för snart 11 år sedan, så det är känsligt. Viktigt.



En kan inte göra allt, men alla kan för f*n göra något.
Stödjer vi alla cancerfonden med 30kr var så blir det i längden mycket pengar!
Gå och köp rosa bandet idag, och gör skillnad. Och jag måste faktiskt få säga att årets design är väldigt fin! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0