RESUMÉ FÖR DENNA HELG

Fredag:

Hela dagen gick åt till att städa lägenheten, gå prommis med Max, hälsa på Anna en sväng, dricka te framför serie, och plugga. Jag tycker det är grymt skönt att ha hyffsad tid på sig att göra sig i ordning inför fest, ifall sminkningen blir kass så kan man bara börja om utan att stressa ;-) 

Hur som så fick jag, Moa och Sara skjuts av Anna upp till Valhalla där Clara och Kajsa hade styrt upp för klassfest. Vi hade en jättetrevlig kväll med lekar, dans, skratt, och lite för mycket av det goda kanske ;-) Som vanligt tog jag inga bilder under kvällen men det kan man ju skylla på att man bara haft så roligt, hihi

Lördag:

Jag vaknade upp kring niotiden, Christoffer ringde och vi pratade på ett bra tag. Han har ju spenderat helgen i Åsele och jobbat på med bilen med Tobias, och jag är som vanligt så töntig som saknar min knasboll direkt vi är ifrån varandra ❤️
Sedan duschade jag, gjorde i ordning en väldigt god brekky och slappade ett bra tag i sängen med kaffekoppen framför Vänner. Sååå glad för att jag typ aldrig mår dåligt efter utekvällar, jag brukar bara bli väldigt trött! :-)


Efter lunch var det dags att samlas hemma hos Moa med brudarna; vi ville ha lite pre-party och samtidigt fixa våra halloweensminkningar under eftermiddagen. Jag bestämde mig för att gå en härlig promenad in till stan istället för att ta bussen, älskar höstluften är sådär kall & krispig! Återigen blev hela jag fylld av välbehag när jag tänkte hur jäkla vackert Örnsköldsvik verkligen är. Mitt vackra, vackra Övik, det slår mig verkligen ibland hur glad jag är för att vi bor just här!

Och vi hade verkligen en jättemysig & rolig eftermiddag med massa flum, vi hjälpte varandra med smink & fake-sår, drack drinkar, beställde middag och för mig blev det hamburgare med pommes som men egentligen äter aaaalldeles för sällan!


Och såhär såg jag ut efter typ en timmes sminkande av Sara, blev faktiskt väldigt nöjd :-) Mycket mer bilder än så tog jag inte, men kvällen bestod ju som sagt av att vara på olearys och dansa, träffa folk, sedan efter några om och men så bestämde jag mig för att sova hos Sara inne i stan efter stängningen. Det var inte lockande att ta sig hem till Gullänget till en ekande tom lägga.. 
Jag och Sara åt kvällsfika och satt och pratade i säkert 3 timmar om allt, tills vi insåg att det typ blivit morgon & det nog var smart att sova ;-)

Söndag:
Kring 9 vaknade jag till och kände bara hur jag längtade hem till min egen säng, och morgonpromenaden blev ju inte fyskam tack vare det fina, soliga höstvädret! :-)

Och nu ligger jag här, haha! Inte gjort många knop alls, ligger bara i sängen och har det oförskämt skönt. Längtar som en tok tills Christoffer och Max kommer hem senare ikväll någon gång, det är så tomt och trist här utan mina killar. Så saknade ❤️
Men det var min helg, i varje fall, 5/5 toast!!

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Gott!

2015-11-01 @ 12:58:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Elin

Underbart!!

2015-11-03 @ 10:17:56
URL: http://www.ecbphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0