KAN TIDEN GÅ LITE FORTARE NU?


Nu är det då bestämt vad det blir till nyår, och förutom resan till Berlin för två år sedan så kommer detta förmodligen bli den bästa nyårshelgen på länge!

Jag, Christoffer och Tobias åker upp till stugan i Tängvattnet vid 27-28 december, sedan på nyårsafton så kommer även mamma, Per, min moster & morbror, och så förmodligen min kusin Julia och hennes kille Anton. 
Kungliga dagar med skoterkörning, skidåkning, basta, äta god mat samt lekar och partej på nyårsafton med stora familjen; hur bra?!?! ❤️
Just nu känns det alldeles för långt bort & planeringen blev kanske rätt tidig men nu har man ju bara saker att se fram emot! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Det låter helt underbart! Bra att man är ute och planerar i god tid + att ha något att se fram emot. Jag vill själv spola fram tiden några dagar, 11 för att vara exakt. Då sticker min sambo och jag + hans föräldrar till Japan. Gud som jag längtar tillbaka :D

2015-10-27 @ 09:14:11
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0