UMEÅTOWN


En lördagkväll med en grym hemmafest hos Josefine, sedan dans & drinkar på Corona där det också var colorparty. Rent kortfattat; kvällen ägde! Synd bara att man känner sig så jäkla trött idag, men solen skiner & det piggar faktiskt upp! :-)

Idag när jag och Jenna vaknade så åt vi en mini-frukost och umgicks tills jag sedan blev hämtat av Christoffer och Anton. Chrille åkte nämligen också till Umeå igår för att hänga med kompisar, bara tur för min del så jag slapp åka det jäkla tåget hem idag ;-)
Vi drog i varje fall på stan för att äta en second-brekky, haha. Sedan köpte jag en jordgubbssmoothie på naked juicebar, så jäkla fräsch och god!! Typ perfekt på en varm, solig sommardag.

När vi tillslut kom hem till Övik så svidade jag direkt om till träningskläderna för att gå en lång, härlig prommis med Max runt Höglandssjön. Väldigt uppfriskande, må jag säga!

Snart ska vi åka en sväng på ica och handla hem lite behövligt, sedan käka rester till middag & ikväll vill jag bara ligga i soffan typ. Inte göra någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0