HEY, IT'S SATURDAY


Helger då både jag och Christoffer är hemma är de allra bästa. För tro det eller ej, även fast vi bor tillsammans så blir det inte jätteofta som vi kan hitta på saker bara vi två ;-) på veckorna är det bara kväll-och nattetid vi umgås och vi båda är ändå så jäkla trötta då. Och de flesta helger behöver jag ju plugga, om jag inte umgås med vänner. Och han har ständiga projekt igång, som att hjälpa nära & kära med renoveringar, hålla på med både bilen & skotern och dylikt. Men just denna helg är vi båda bara hemma och det är bara supermysigt! ❤️
 
Och vi har inte gjort särskilt mycket alls i helgen hittills; tittat på film, gått långpromenader med lilleman, gjort god frukost, legat i sängen och kramats, ätit tacos. Vi planerar också att åka till Skellefteå nästa helg & hälsa på Sebbe och Sofia, slå två flugor i en smäll och titta när Modo-Saik spelar (eftersom Sebbe spelar i Saik, om någon av er har missat det). Och om Max uppfödare är hemma så tänkte vi hälsa på dem också, vi får se :-)
 
 
Glömde nämna att jag fick godkänt på tentan jag gjorde i torsdags, tjoho!!

 
Nu pluggar jag (tyvärr) och försöker handskas med min jäkla förkylning, haha!! Men det känns som att den går mot rätt håll. Senare föreslog C att vi kunde gå ut och äta så det känns mysigt! Och ikväll spelar Modo-Malmö redhawks så Elina, Viktor och lilla Nellie kommer kanske förbi och kikar och hälsar på! En bra lördag, om jag får säga det själv :-)
 
Ha en mysig helg, ni också ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0