EVENTS

 
Det slog mig just att det är en hel del roliga saker som händer framöver, några månader framåt. Förhoppningsvis händer det ÄNNU mer roliga saker efter vägen, men såhär ser det ut hittills;
 
♥ Imorgon skrivs sista tentan för den här kursen, biomedicin och allmän farmakologi. Och enligt tradition så blir det då tentafest som vanligt, och vi lär bli hemma hos Kajsa & Clara som vanligt på fredag! Var faktiskt ett tag sedan nu som vi umgicks helklass..
 
♥ Någon helg framöver så kommer mamma & Per hit och hälsar på, mamma som alltid vill hjälpa till med handling, städning, allt möjligt bara! Inte så ofta jag får rå om mami längre!
 
♥ Denna helg blir i stort sett fullspäckad, eftersom det också blir partaj på lördag! Det vankas ju halloween, förstås ;-) vi blir ett gäng brudar ur klassen som förar & fixar oss typ hela lördagen (med tanke på våra utklädnader) tills vi drar på en hemmafest, sedan får vi se hur kvällen/natten blir!
 
♥ Den årliga släktträffen hemma hos farmor som alltid känns så mysig, förra året var den i december så då åt vi julbord. Familjen är verkligen det jag vill ta vara på allra mest, och de få gånger då vi alla är tillsammans är alldeles för sällan..!
 
♥ Som vanligt firar jag varannan jul mellan mamma & pappa, förra året var vi ju faktiskt här i Övik i lägenheten bara för att jag ville jobba och mamma ville inte låta mig vara själv på julafton. Men i år ska jag vara med hela pappas familj hemma i Lycksele. Plus i kanten är ju att Viktor och Matilda firar jul med oss, då får jag mysa med lilla Vilma i massor!! Åh, jag känner redan nu hur jag kommer vara fylld med glädje & julkänslor när december landar; jag som alltid spelar julmusik ofta, bakar pepparkakor & lussebullar, tittar på både årets julkalender och gamla nostalgiska godingar, julpyntar like crazy, allt haha!
 
♥ Kring jul så ska jag även se till att åka till Åsele och rå om Ohlssons, min fina familj där vill jag också ha julmys med, minsann! :-) 
 
♥ Nyårshelgen har jag ju redan berättat om; att vi blir ett stort, härligt gäng uppe i stugan. Det kommer verkligen bli så jäkla underbart, dock är det ju rätt kallare till fjälls än vad man är van vid kring påsk så det gäller att klä sig ordentligt när vi är ute & rastar skotrarna! ;-)
 
♥ Sedan januarimånad, som är en av mina favoritmånader. Det är i allmänhet en mörk & kall månad, men 21 januari har i flera års tid varit en väldigt fin & speciell dag. Min & Christoffers årsdag.❤️ Och vad vi hittar på då återstår att se tills vidare, jag har ju fortfarande min födelsedagsweekend att använda så det skulle vara mysigt att åka någonstans & bo på hotell, njuta av spa & bubbel, äta god mat, rå om varandra bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0