5 THINGS

 

5 saker jag verkligen tycker om:

♥Spontana, roliga människor, fulla utav energier, dem som får mig att känna mig riktigt road & samtidigt bekväm!

♥Mamma & pappa, hur mycket vi än bråkat och gått igenom allt möjligt så är jag såå himla glad för att dem finns. Tack vare dem är jag där jag är idag.

♥Mjölk. Alltså MJÖLK.

♥Den HÄR låten.

♥Min man såklart, hihi.


5 saker ni inte visste om mig:

♥Jag kryddar nästan all min mat med grillkrydda, det BLIR bara godare!

♥Jag har bara vita ankelsockar, något enstaka svart par. Det går inte ha höga sockar, så obekvämt.

♥Jag trooor jag nämnt det förut, men jag är så sugen på att ta jägarexamen!

♥Jag har lätt för att bli nojig, typ att någon kanske är sur på mig. Men jag har blivit bättre på att sluta tycka så, faktiskt :-)

♥Jag har överrörliga leder.

 

5 saker som jag inte tycker om:

♥Broccoli.

♥När det är ostädat & stökigt här hemma! Jag mår på riktigt dåligt av att det kan ligga grejer överallt & när det är dammigt. Haha, jag städar rätt ofta ;-) men med hund som drar in smuts, grus & framför allt lossar mycket hår så behövs det!

♥Reklamer som poppar upp på spotify eller youtube. All reklam, egentligen..

♥När tjejer snackar skit, peakar en, ska fixera sig vid alla fel alla har, säger eller gör. Alltså snälla, fokusera på egna era problem & liv.

♥Folk som släpper sina hundar lösa, och så kan dem inte ens kontrollera hundarna? Jag och Max har blivit påflugna av så många lösa hundar på skogspromenader, alltså det ÄR inte kul! Särskilt för Max som bara tappar förtroendet för andra hundar.. 

 

5 saker som jag vill göra:

♥Åka utomlands, alltså det var verkligen föööör längesedan nu!

♥Fjällvandra, vara oftare uppe i fjällen.

♥Hjälpa andra människor, den instinkten har jag alltid haft. Just därför kommer nog sjuksköterskeyrket passa mig! :-)

♥Flytta till ett hus. Lägenhetslivet passar verkligen inte mig & Christoffer.. Men vi har sagt att så länge jag pluggar är det nog inte så smart att dra på sig ett hus med lån osv. Den tiden kommer!

♥Ha en egen skoter, hihi. Inte så tokigt att låna mammas skidoo egentligen, hon är snäll som vågar låna ut den ens! Men kör jag sönder den så blir jag skyldig henne pengar och hela fadderullan, ni vet ;-) bättre med en egen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0