WE FELL INLOVE AS THE LEAVES TURNED BROWN

 
Och så landade vi tillslut i november. Lite besviken över att snön inte har landat ännu, att det är plusgrader.. Men den som väntar på något gott...! :-) 
 
Idag startar nya kursen, Vård vid specifika sjukdomstillstånd 1. En väldigt intensiv kurs som står framför mig och tentan är efter jul någon gång, men just det här med hjärt-och lungsjukdomar, allt praktiskt arbete med bl.a. sätta PVK, syrgasbehandlingar, injektioner, sugning av övre luftvägar och dylikt känns så jäkla roligt!! Det är alltid det praktiska som är roligast & lär bäst, praktiken är väldigt efterlängtad!
Och annars så händer det inget särskilt den här veckan, bara alla vanligs rutiner som veckohandling, träning, plugga m.m. Har inga planer alls för helgen, jag orkar verkligen inte haha! Vill bara vara hemma och mysa med C, förmodligen måste det pluggas men det förväntas ju alltid.
 
För tillfället har jag sällskap av en kaffekopp och en sovande Max, ska gå ned till busshållsplatsen om en stund & resten av dagen väntas introduktioner och metoder. Det känns som sagt väldigt kul, jag är på väldans bra humör, så låt oss göra det bästa utav denna vecka! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0