HAN


Hur han alltid lyssnar på country-musik när han duschar. Hur hela han lyser upp när jag bakat scones. Hur han alltid är så varm & värmer mig iskalla morgnar. Hur hans hand känns i min. Hur han luktar. Hur hans skägg kittlas mot min haka när vi pussas. Hur fin han är när han ler. Hur engagerad han låter när man pratar om hockey. Hur kärleksfull han är mot Max. Hur han alltid vill sätta andra före sig själv. Hur mån han är om sin familj och släkt. Hur han alltid ställer upp när man behöver hjälp. Hur han alltid är så klok & full av råd när man känner sig vilsen. Hur hans röst låter när han säger att han älskar mig. 
 

Hur han är. 
Precis just den han är. 
Den finaste jag vet ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0