APPLE OF YOUR DADDYS EYE

Fars dag idag, och denna dag är så olika för alla. Det är inte alla som har en pappa, vissa har tappat eller sagt upp kontakten med sin pappa, för vissa är denna dag underbar & för andra så är den bara skit. Det går inte sätta en allmän stämpel som passar för alla, så att säga. 
Men för mig är denna dag fin såå fin, särskilt när jag faktiskt får tillbringa den med pappsen. Egentligen ska det inte behövas en dag som denna för att visa tacksamhet osv för ens pappa, men han vet att jag ALLTID är tacksam för att han finns där för mig. Det går inte få en bättre pappa än Håkan ❤️

Kicki ska laga lax med pressad potatis (OM NOM NOM!!!!!) till farsdagmiddag, Fredrik kommer också hit & äter så det blir nästan hela familjen förutom Viktor, Matilda, Vilma och Evelina. Väldigt mysigt ska det bli!
Sedan ska vi åka vidare till familjen i Åsele för att ha lite farsdags fika med dem. Vi har många föräldrar och syskon att hinna med minsann! ;-) men vi som gillar att resa med bil åker såå gärna omkring till alla, och vad gör man inte för de man älskar?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0