36 DAGAR KVAR TILL JULAFTON

Weeell tji fick jag för mitt inlägg om snön, allting regnade nämligen bort samma kväll..:P Men jag tror att snart, snaaart, så kommer snön och då stannar det! Graderna bara sjunker & sjunker.

 
Och här nedan har jag gjort ett halvhjärtat försök till en liten julklapps-önskelista. (Collage är inte min starkaste sida). Julklappar är ju faktiskt såå himla roligt, dock roligare att ge än att få tycker jag. Har även påbörjat en lista över vad jag ska ge bort för julklappar och den listan är bra längre ;-) Julklappsleken är ju också ett vinnande koncept, båda mina familjer leker den varje jul & ibland blir det verkligen KRIG, haha!
 
Men här ser ni vad jag önskar mig till jul :-) 
 
 
1. En skoteroverall - och nu vet jag ju att jag kommer få en av mamma så den är egentligen 'avbockad' från listan ;-) det kommer bli såå jäkla nice att köra skoter i lite mer stil, hihi.
 
2. Och vad passar inte bättre än en matchande skoterhjälm?! Pinkpower är alltid ett vinnande koncept tycker jag, hihi! Och kanske får jag inte själva hjälmen till jul men pengar kan vara bidragande...
 
3. ...och pengar finns givetvis med på listan också, d är ju något som är både bra & enkelt att önska sig. Typ standard att få av t.ex. alla mor-och farföräldrar men det är ju hur fint som helst!! Pengar jag får brukar inte spenderas upp på en gång heller, jag är ju den mer sparande typen. Men är det något jag satt upp som ett mål & som jag verkligen vill ha eller behöver så är det kungligt!
 
4. Presentkort är också en enkel grej, att få presentkort i specifika affärer tycker jag är så roligt, en slags befrielse nästan ;-) Jag brukar ge presentkort när jag har totalt hjärnsläpp på vad jag ska ge, men det är som sagt en asbra present!
 
5. Vinglasen från Carolina Gynnings collection har jag redan visat en gång förut, & det skulle vara så kul att samla på något annat än bara Mumin-porslin! Dessa vinglas är ju bara föööör snygga, ska absolut göra plats i något utav vitrinskåpen ;-)
 
6. Tavlor, eller pengar till tavlor. Sofia tipsade mig om en hemsida där hon och Sebbe beställt hem tavlor till deras lägga & dem var riktigt fräna & snygga!! Tycker fortfarande det fattas tavlor till t.ex. vardagsrummet, och i gästrummet är det också rätt tomt på väggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0