TRÄDGÅRDEN EN FREDAG

bjuppar på några snapshots, som innehåller bl.a. en uttråkad fanny bredvid en tv-spelsnörd till pojkvän, en vacker solnedgång sedd från balkongen, nya naglar, nya örhängen & nya fina, rosa träningspjux. nytt är roligt & bra fint minsann, hihi!
 
annars då? jotack, det mesta flyter på & jag är ständigt glad typ! mestadels för att yran smäller i helgen; därav varför jag låtit fixa naglarna & shoppat nu när csn landat + att jag & brorsan har sålt våran gemensamma moped till våran kusin, så vi fick 3000 kr var. extra cash sitter verkligen aldrig fel ;-) 
& mitt i allt roligt planerande så består ju plugget, så klart.. men snart, snaaaart, är tentan gjord & jag får njuta av en sommar med jobb, mycket mer inkomst aka mycket mer att kunna lägga undan & spara, samt ta vara på sommaren & ha riktigt jäkla kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0