MÅNDAG.

en ny vecka har startat & solen skiner. min dag har dessutom startat rätt bra, fastän jag inte hunnit mer än att gå prommis med max, gått igenom ett nytt kapitel på anatomin, avverkat några avsnitt gossip girl som jag envisas med att se om ännu en gång & druckit kaffe.
känner mig på så bra humör! det måste bero på att denna vecka är kortare än en vanlig med tanke på kristi himmelfärds. trots att jag aldrig är ledig från plugget och har 40 timmar per vecka att verka av, så blir just denna vecka roligare än vanligt, eftersom vi åker till lycksele på onsdag. där vankas det utemässan över helgen (vilket som inte är superspeciellt egentligen) men jag har planerat att träffa några efterlängtade vänner + umgås med mamma & pappa, såklart. tror det blir en toppenhelg! 
 
dagens planer är att vara på skolan för en kursträff mellan två-fyra, sedan plugga hela kvällen, förstås. som vanligt är min vardag lika uppenbar som att björnar bajsar i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0