LITE D-VITAMIN

middagen hölls till på olearys och vi var en skara på 26 studenter. väldigt god mat & dryck, sedan fortsatt partej ända tills klockan slog tre & jag tog tillslut taxi hem. är så glad att jag hittat så många nya fina vänner via skolan! så fett sköna människor 

turligtvis så har solen varit framme heeeela dagen idag, så jag har spenderat större delen utav den utomhus med max. så himla härligt & uppfriskande!! och som det ger sommarkänslor =)  vi har ju också bara myst på i sängen framför dansar med vargar, väldigt fantastisk & bra film.
christoffer är hemma om ca tre timmar, vilket är väldigt efterlängtat!  men tills dess ska jag äta enchiladas till middag & gå ännu en långpromenad med lillen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0