Just me & you.

i 20-års present av christoffer fick jag en weekendresa vart jag vill i sverige, vilket jag tycker var en superfin present! ♡ har dock inte bestämt mig vars jag skulle vilja åka... de första destinationerna jag kom att tänka på var stockholm, göteborg eller visby. har hört så mycket fint om gotland & bilder därifrån ser så magiska ut!
 men nu känner jag mig så himla sugen på att ta färjan ut til ulvön!
det är en ö som ligger ca 3 mil ute i havet i örnsköldsviks skärgård. jag har varit där några gånger när jag var liten, senaste gången var 2008 (?!), så det kanske är dags göra en visit där i sommar igen! men jag ska fundera mer =)
 
i sommar har jag då tagit ledigt två veckor samtidigt som christoffer har sina semesterveckor; förra sommaren hade vi ledigt en vecka tillsammans men i sommar när vi ska bo isär (igen) så kändes det bäst att få hela två veckor tillsammans, hihi.
så i juli lär i varje fall vår mysweekend bli av! verkligen något att se fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0