DET BEHÖVS SÅ LITE IBLAND

 
när pressen, stressen, tröttheten & alla olika slags känslor tar över. ni kanske har känt det någon gång? för min del så är det ju självklart tack vare allt plugg som hänger över en, klockan som tickar ner tills tentan exploderar fjärde juni, att det samtidigt är så mycket jag ska göra i all denna rusning. men jag tänker att det ska gå ihop ändå, jag lägger ner alla vardagar + kvällarna på att plugga, & så mycket som går utav helgerna. skam den som ger sig brukar jag ju säga inom det mesta.
 
hur som helst, så har jag inte varit mitt bästa jag idag, så efter veckohandlingen så tog christoffer mig upp till varvet där det är den bästa utsiktsplatsen över mitt vackra örnsköldsvik. & vips så kändes det lite bättre; bara att få pausa, få frisk luft, låta ögonen vila på denna vackra vy istället för i böcker, papper & word på datorn. som alltid så gör christoffer & max allting så mycket bättre, dem är mitt allt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0