ALLA VILL HA CASH OCH NU HÅVAR DOM IN

lite såhär har veckan symboliserats; ett tag har det känts uppåt, färgglatt, framåt, levande. & sedan börjar det kännas kallt, grått, deprimerande, trögt. men så brukar det ju vara, för det mesta är jag faktiskt riktigt positiv åt allting, tycker inte om när andra människor är så negativa mot saker & ting. när det väl går neråt för min del så stannar det oftast inombords.
 
men nog om deep stuff, för det är ju faktiskt freeeeeedag! och denna fredag är lika med att på ett tag gå mot tågstationen för att åka till umeå östra, där jenna ska möta upp mig. sedan väntar middag med några andra, svida om till festkläder, fixa make, göra fördrinkarna, & bara tagga upp för denna underbart roliga helg som jag längtat efter ända sedan förra årets yra tog slut!
vi hörs efter helgen, puussssss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0