I like the way you're not afraid.

hallå där! idag är det onsdag, in case you didn't notice. & jag tycker verkligen det känns förjäkla skönt att det är onsdag! kan jubla tjoho! högt och tydligt, hihi. ett stort fördjupningsarbete som vi jobbat med utifrån praktiken är äntligen inskickad så nu kan man fokusera helt på tentan. vilket gör denna vecka alldeles perfekt, då vi är schemafri =) 
och anledningen till att jag är vaken redan nu är för att jag varit på gymmet & gjort bort det. sedan har jag bara dolat på här hemma, rastat max & gett honom mat, checkat packningen ännu en gång m.m. för jag och max tar nämligen tåget till lycksele vid åtta! blir skönt att träffa mamma & pappa ett slag, bara få mysa på hemma & plugga, bli lite bortskämd sådär när man kommer hem ;-)
 
sedan i helgen vankas det hemavan, iiih,! äntligen, säger jag bara. jag, mamma, per & hundarna åker upp imorgon vid lunch, sedan kommer christoffer & hans bröder tobias & fredrik på fredagkväll efter dem slutat jobba. tror det blir en riktigt mysig helg med god mat, mys, basta, köra massa skoter (förstås), fota en massa & bara njuta av fjälluften. det där som stärker. & så får man hoppas på strålande sol!
bjuppar på ett collage på bilder från tidigare påskar uppe i våran älskade, älskade stuga & älskade, älskade hemavan. där finner jag verkligen äkta sinnesro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0