5 mars 2015.

 
& hej på er! så var det torsdag igen.
ni vet ju i stort sett redan vad jag gjort under veckans gång så det tänker jag inte gå in på. det har varit en turbulent vecka med hemska besked, mycket tankar som varit lite överallt, prestationsångest, bara sådär allmänt upp & ned som det faktiskt kan bli ibland. gjorde bl.a. illa svanskotan tidigare idag, dem kan ju sanda bättre på gångstigar tycker man.
men visst har veckan rullat på bra med! jag har ju faktiskt fått saker gjorda, både på skol-och hemmafronten.
 
jag & C har längtat extramycket efter vår framtida valp & planerat lite allmänt för framtiden. vi har kommit fram till att en utlandsresa får faktiskt vänta tills kanske nästa sommar, då det blir mycket utgifter till hösten för just valpens skull + att jag behöver verkligen jobba så mycket det bara går under sommaren, då jag inte har mycket cash att röra mig med med csn annars. det är nog med att jag tänkt vara ledig under hela motorveckan igen..
 
men det är skitsamma! världen går ju inte under för att det inte blev som jag riktigt ville, en hund är tuuusen gånger såå mycket värdare att lägga pengarna på än en resa till ett varmt ställe som jag redan gjort så många gånger i mitt liv. det är ju faktiskt något vi kan göra flera gånger om resten av vårat liv! =) man väljer sina prioriteringar. dessutom får vi förhoppningsvis en lika varm & underbar sommar som vi hade 2014, då behövs ju inte ens en utlandsresa ;-)
 
 på bilden nedan kan ni se samojederna som ska paras nästa vecka; tiken alva till vänster (som polarjägarn kennel äger, där vi tingat valpen) & så hanen sarek till höger, som ägs av stjärnskyttens kennel. väldigt vackra hundar faktiskt! tror det blir otroligt fina valpar av dessa, bara allting går som det ska.♥
 
& vad händer i helgen då?
well, imorgon ska jag se champions of rock på arenan med några stycken!- bl.a. kicki, faster & kusin anna. innan dess har vi planerat middag tillsammans också, jag tror det blir en riktigt trevlig kväll! men jag jobbar både lördag & söndag så det kan inte bli alltför sent för min del imorgon ;-)
& förutom det lär vi väl bara mysa på! & plugga ännu mera förstås, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0