TO FEEL FRESH

 
jag tycker det är sååå himla skönt & mysigt att få ha mysdagar för sig själv; när C åkt till jobbet innan sju så gick jag en pw på ca sju km med maxi. och nu när både han & tobias sover djupt så jag har en liten ta hand om mig själv-dag! ni vet raka benen, tvätta håret, ha hårinpackning, smörja in kroppen med kokosdoftande body butter, måla alla naglar... när man inte har mer plugg för denna termin & inte börjar jobba förrän 15 juni så är det bästa läget att bara ta det lugnt & ta vara på denna vecka; ha dagar som dessa, läsa en bra bok, baka, ta tag i träningen igen m.m.
och givetvis ta vara på massa tid med min älskling innan jag blir lyckselebo (igen) över sommaren! ♡ men med tanke på mitt lätta schema så kommer vi ändå inte vara ifrån varandra fasligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0