TIME TO REST

 
alltför synd att juni startade med spöregn, men det känns då som att den riktiga sommaren är påväg! =) jag känner det i benen.
 
annars då?!
jomen tack, jag har ääääntligen gjort den jvla anatomitentan, kan inte påstå att jag ser fram emot att få tillbaka resultaten om tre veckor.. men det är liksom en liten regel jag satt upp på mig själv som student; omtentor får inte bryta ned mig, dem rättar till mina misstag & lär om mig på nytt. skam den som ger sig, som sagt.
--- --- ---
anyway så skrev vi tentan kl nio igårmorse, efter det så satt i stort sett hela klassen & planerade vad vi skulle hitta på tillsammans under kvällen. detta var ju faktiskt sluttentan aka sommarlovet tog sin början, så vi alla ville hitta på något innan alla återvände till sina hemstäder överallt i sverige. 
 
så efter dusch, ombyte & middag så möttes (nästan) vi alla hemma hos moa & spelade spel, drack drinkar, dansade, skrattade & sedan drog vi en liten krogrunda på merrycan, haha. jag älskar verkligen min sjuksköterske-klass & det kommer vara så konstigt att inte träffa dem förrän augusti..
 
snart slutar C jobba & då ska då vi rulla mot lycksele. vi ska nog stanna av i åsele en sväng också för att träffa fina familjen. ha en bra helg ni med!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0