IBLAND KAN DET BLI FÖR MYCKET

ibland kanske man måste backa bakåt ett snäpp, & fundera över hur det egentligen är? har ni också känt så? för snabbt kanske inte tiden får gå, tycker jag. man ska ju liksom hinna med att ta vara på allting, känna, leva, uppleva, älska, lära. bara få vara. 
alltså, det kan vara för mycket ibland. som nu när man inskolats på ett nytt jobb, med nya människor, & snabbt kunna lära sig alla rutiner & hur saker & ting fungerar. alla dagar är så olika också. plus att jag inte är van vid pass som dessa, med tanke på att plugglivet är väldigt stillasittande. tidiga morgnar, & jag kan säga att det känns i kroppen & psyket.
även det här med att jag måste lära om mig att vara ifrån christoffer & max. det går faktiskt jättebra, det må jag säga. men samtidigt, åh vad jag hatar det. verkligen hatar det. det är precis som när vi bodde isär förut, att bara gå omkring & känna sig halv hela tiden.
men det är ju bara för i sommar, det gör också att det känns så mycket enklare. i höst är jag hemma igen & återgår till dem rutiner jag föredrar, till den vardag jag föredrar, med mina killar 
 
nåja, kan lägga ned allt deepstuff nu, är färdig att skriva av mig för denna gång hehe. istället kan jag väl tala om att jag ska kila iväg till jobbet på en stund. hade kvällspass igår & kvällar föredrar jag minst, om jag ska vara ärlig. men variation är ju faktiskt skönt! och idag är det ju bara ett dagspass 7-15, sedan blir det en ledig helg som jag (förstås) ska spendera med min älskling. vi ska faktiskt till åsele den här helgen också, känns jättemysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0