I LOVE IT WHEN YOU CRY

vädret är inte det allra bästa denna vecka, men det hindrar då inte mig från att bringa lite sommarfeelings till mig själv! ;-) 
 
tänkte skriva lite om mitt sommarjobb! för er som missat det så är jag i varje fall hemma i lycksele i sommar, jobbar som undersköterska på medicin/stroke enheten som det kallas för i sommar. rehab/stroke avdelningen har slagits ihop med medicinkliniken, allt tack vare den tragiska personalbristen..
men det funkar jättebra, åtminstone. trivs som fisken i vattnet & det mesta känner jag till sedan förut, eftersom jag hade gymnasiepraktik på medicin i tvåan. & mitt sommarschema ligger på 85%, fram till nionde augusti.
--- --- ---
ikväll har jag varit på middag hos pappa & kicki, tänkte bo hos dem fr.om. nästa vecka! =) jobbar 7-16 imorgon också, egentligen helt sjukt hur fort tiden går? alldeles nyss var det söndag & jag var i norsjöberg.. men tiden får gärna flyga fram som den gör för min del, då blir det helger & chrille-mys mycket snabbare hihi ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0