EN SKÖN LÖRDAG

min outfit de senaste veckorna, hehe.. men när plugget tagit över ALLT så ger man raka f*n i 'finare' kläder ;-) och vad är skönare än lundhagsbyxor?!

tänkte bara kika in & tala om hur surt vädret är i lycksele & det är mindre bra för pappa & kicki som ska på cykelfest ikväll, haha! men de kan ju ha tur.
och för våran del så är det rätt slött, men ändå mysigt. det är skönt att komma hem och inte behöva göra så mycket =) till middag ska jag & C bjuda ut erik, eftersom han fyllde fjorton i veckan. & sedan ikväll ska jag kanske träffa fina josefine! det får vara lite spontant.

jag kanske bara har nämnt det tvärt förut, men pappa & kicki har ju renoverat hela nedervåningen! och här kan ni se lite av hur det blivit. det är verkligen huuuur fint & fräscht som helst, klagar ju liksom inte över att jag ska flytta hem i sommar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0