DÄR JAG TRIVS SÅ HIMLA BRA


lördagen: var på superbra humör trors skitvädret, och sedan hade jag kvällsmys med jossan & felicia! dem klunkade vin & jag var chaufför, vilket jag tackar mig själv för idag ;-)
 
tidigt imorse begav vi oss till åsele, där chrille & tobbe hjälptes åt att tvätta bilarna & jag umgicks mest med svärmor & hundarna, vi pratade om allt möjligt & tog igen lite tid! =) alltid skönt att bara kunna prata om precis allt som händer/hänt.
sedan åt vi allihop + deras farmor & farfar middag ute vid stugan i norsjöberg. grillat till råga på allt, sååå himla gott! men jag tycker jag alltid blir bortskämd med så god mat både där & hemma i åsele ;-) & som alltid supermysigt att få umgås med fina familjen! ♡ men sebastian & hans flickvän sofia borta i skellefteå var dock saknade, så vi var bara nästan hela familjen!
 
& nu är jag bara så nöjd över att vara hemma, håller på att städa & greja på med en massa. tobias följde med oss från åsele, eftersom han ska flyga från umeå till stockholm (han ska på summerburst förstås) på fredagmorgon, så då ville han passa på att vara här några dagar. trevligt som alltid =)

Kommentarer
Postat av: Mary

Härliga bilder! ^^

2015-06-11 @ 08:32:46
URL: http://sstylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0