THE LUCKIEST GIRL ON THE PLANET

godmorgon på er, alla morgonpigga där ute!
jag kan med stoooor glädje berätta att jag nu gått på min semester! 
 
oboy vad skönt, oboy oboy oboy!!!! hihi. två veckors ledighet kommer verkligen sitta sååå himla fint. det kommer ju som sagt hända en massa skojsigt men skolarbetet kommer inte heller kunna vila. jag kanske har glömt att nämna det, men jag fick ju omtenta på anatomin. tyvärr. den var fett svår & visst känns det surt att måsta plugga i sommar då jag egentligen bara ville jobba, chilla, njuta. men det är det som är så finemang med att inte jobba 100% just denna sommar; så jag kan fokusera på omtentan! =)
 
senaste dagarna har varit slöa, jag har känt mig slö & nere typ, haft feberfrossa, sådana dagar som inte får finnas men som man ändå måste genomgå...
 
men igårkväll kom josefine förbi & då kändes det så himla mycket bättre, hihi. vi satt ute nästan hela kvällen på balkongen & njöt av solen, åt jordgubbar med grädde, drack lite rosévin, pratade om allt mjligt m.m. bara myste en massa! =) sedan blev det packning + sängdags för min del. för idag är det torsdag, min älskade svärmor fyller år, det är hyffsat väder hittills, det är bara asbra! halv nio går en buss till åsele så då tänkte jag åka dit till fina familjen.♡ C kommer imorgon efter jobbet i vanlig ordning men eftersom jag är ledig & inte har något bättre för mig så kände jag att jag lika gärna kunde åka dit. plus att fira svärmor på hennes särskilda dag vill jag inte missa heller ;-)
sedan blir det ju åselemarknad i helgen för hela slanten, har planerat så mycket roligt & skojsigt med mina finfina tjejer! vi kanske ses där?! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0