MOTORVECKANS ONSDAG

livet som hundägare innehåller många måsten, som också kommer före mycket annat. en av flera måsten med maxi är att kliva upp tidigt varje morgon så han får sin frukost & morgonpromenad. & det gör mig absolut ingenting! =) vi hade en väldigt mysig morgon tillsammans igår också; jag åt rostisar med skinka, ost och skagenröra + mjölk & kaffe medan han sov bredvid mig. så satt vi ett bra tag innan bl.a. christoffer vaknade till liv.
vid lunchtid var det dags för oss att svida om, eftersom skotertävlingen på vattnet nedanför hoteller började kl två. jag körde på jumpsuit & hatt.
skotertävlingen är varje år & eftersom det är såå sjuuukt mycket folk som är där så måste man fara dit med stolar ett bra tag innan starten. det var väldigt bra läge som vi fick & solen sken & värmde!
självklart satt jag med min bestisfestis 
senare var det bara att åka hem & duscha, svida om & äta middag med jenna, gustav, pernilla & tommy hemma hos pernilla. & sedan hade vi lite tjejfest där med lekar m.m. alla drog sig ut mot hotellet efter elvasnåret men kvällen slutade tidigt hemma för mig efter lite ditt & datt. det gör mig dock ingenting då det ska komma fler utekvällar innan veckans slut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0