MOTORVECKANS MÅNDAG

motorveckan har jag ju tjatat om sååå himla länge, hihi. den största veckan på hela året för oss lyckselebor, för själva staden helt enkelt, & nu är det massvis med turister, husbilar, husvagnar & rörelse överallt. en väldans rolig vecka med aktiviteter, partaj m.m.
just därför har jag tänkt skriva om varje dag denna vecka, berätta vad som hänt varje dag/kväll, för mest troligtvis kommer det hända saker helahela tiden & helt ärligt orkar jag inte skriva ett långt, stort inlägg i slutet av veckan ;-) det är stor risk för att jag kan glömma bort det mesta tills dess också.
 
så jag börjar med gårdagens bravader, måndag;
SOOOOOL! efterlängtad sol spräckte in genom fönstret till mitt rum, & bara då visste jag att denna dag skulle bli KUNG! åt frukost med familjen (d.v.s. pappa, kicki, erik & chrille + viktor, hans flickvän matilda & evelina som är hemma i veckan!) innan chrille for iväg med anton & jag körde till stan för lite ärenden.
den här kvällen vankades 20-års fest för min kära barndomsvän, felix. det är verkligen kul att man fortfarande har bra kontakt med vissa vänner man känt sedan lågstadiet & vi har alltid pratat & umgåtts i alla år =) hursom så satt jag i solen på altan med pappa & christoffer innan gustav & jennelie hämtade mig & vi drog till felix.
 
vi var där med sebastian, stefan & markus, och vi blev bjuppade på sååååå god mat! sinnessjukt gott, haha. trerätters i all ära för födelsedagsbarnet ;-) sedan satt vi nästan hela kvällen på deras uteplats med musik, filtar, alkohol & massa prat & skratt! så roligt.
nära tolvsnåret ringde min kära storebror & ville att vi skulle komma hem till honom & hanna, där det var partaj. så givetvis gjorde vi det! minst lika kul hade vi där =) sedan landade jag hemma i sängen med C vid två någon gång. rent kortfattat så ÄGDE måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0