MOTORVECKANS LÖRDAG & SÖNDAG

kan nu på direkten be om ursäkt till att jag inte tog en enda bild under dessa dagar, förutom en selfie haha... men jag brukar kunna tänka att om man inte tar bilder under en utekväll så är man för upptagen med att ha superkul ;-)
 
men vilket som, så var lördagen väldigt seg. det var en sämre dag av olika skäl, låg mest i sängen från morgon till eftermiddag utan att ens känna mig hungrig. men när kicki hade gjort i ordning friterade bläckfiskringar med tzatziki till förrätt så gick det minsann ner! det + ett glas vin ute i solen var så himla mysigt, nästan hela familjen också =)
sedan efter vi ätit grillat till middag, så mötte jag upp jennelie & vi drog på en plats som kallas le'plätt. en stor gräsplätt inne i stan där folk brukar sitta på lördagar varje motorvecka. hyffsat bra väder, filtar att sitta på, en blockrocker som matade ur musik, fina & trevliga människor, alkohol i överflöd, dricklekar, alltså det var verkligen bara huuur kul som helst! =) sedan drog vi alla på öltältet, men jag blev inte kvar där så länge. var fortfarande så trött trött trött... christoffer var chaffis så han hämtade mig.
 
& söndagen var inte så händelserik heller, vi vaknade upp, åt lunch, rastade max i det sjuka spöregnet, såg på tv med pappa & kicki, typ bara en mysdag. C bjöd ut mig på en tidig middag på golden bar & sedan körde vi hem till övik på en gång. & jösses vad skönt det var att landa i lägenheten... har haft jättemycket hemlängtan & nu är jag ju ledig fram till lördagkväll, då min sista arbetsvecka drar igång! denna vecka ska bestå av att plugga till omtentan, & framför allt bara mysa med mina killar & slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0