Space is neccessary.

jag & christoffer kom väldigt snabbt överens om att vi hellre ville bo i en trea istället för en tvåa, därav varför jag bara intresseanmälde mig på treor när jag stod i bostadskö. & visst var det flera som ifrågasatte det valet (haha mest våra päron & syskon) men min plan var solklar från början, självklart för att få mer utrymme men även detta;
♣ett gästrum tillför våra nära & kära, eftersom våra familjer bor upp till 20 mil ifrån oss. 
♣ett kontor där vi förvarar alla räkningar & andra viktiga papper.
♣min egna plugghörna, där jag skulle få vara ifred & göra mina arbeten. för tänk långt inom mig visste jag att universitetslivet skulle stå framför mina fötter, allt för att jag aldrig gav upp! =)
& vi hade tur att hitta en en trea med bra utrymme till ett bra pris. 
har rensat bort en massa rat, städat, dammtorkat inne i gästrummet idag, och nu är min lilla plugglya redo! med flera koppar te & tända ljus kommer jag sitta här & läsa & skriva & förmodligen stressa upp mig som tusan, haha!
 
nog om det. har avklarat ännu en skoldag som gick alldeles galant, min basgrupp blev väldigt rolig & vi alla fann varandra direkt. känslan är så obeskrivligt skön! =)
& ikväll kommer elina, viktor & nellie på besök en sväng. finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0