När han säger att jag är det absolut bästa han har.

igår var en rätt seg dag med tanke på fredagens festligheter. vi var mest bara hemma & myste tills klockan tillslut slog fyra & det var dags att äta tvårätters middag på o'learys. C hade bokat bord där under veckan i syfte för firandet utav vårt 3-årsjubileum & var så gullig som bjuppade på all mat & dryck. hihi älskis 

vi såg förstås modomatchen & drack bira samt lite olika drinkar. tillsist blev det rätt mycket folk på krogen & vi träffade på kända ansikten. en väldigt trevlig & mysig kväll med mannen i mitt liv. oj vad han gör mig såsåså lycklig ♥
 
& här är bilder från imorse då jag & max var ute i cirkus två hela timmar. solens strålar trängde igenom bergstopparna & lyste upp större delen av staden, sjukt fint att kika på utsikterna!
& nu annars består dagen endast utav att storstäda i hela lägenheten, tvätta, handla inför den kommande veckan, sådana där måsten som är sköna att göra bort så fort som möjligt. då har man ju tid över till att träna ikväll samt fortsätta läsa på boken man lånat på arkenbiblioteket för ett kommande seminarium på skolan om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0