My love he keeps me warm.

igår kom elina, viktor & lilla nellie hit & umgicks ett tag innan dem var tvungna att fortsätta med sitt plugg & få nellie att sova. men under tiden fick jag hjälp med att fixa csn & så berättade dem lite om sin san fransisco-resa. supertrevligt!
& jag fick även några böcker av elina till första kursen på sjuksköterskeutbildningen, hon började ju plugga det redan i höstas som sagt. så det blev väldigt billigt för mig att införskaffa de första böckerna, tjooho! & efter att också ha gått igenom schemat för denna termin är jag bara ännu mer taggad på att börja plugga nu. alltså ÄNTLIGEN!

men hörni, T.G.I.F!
väldigt skönt med fredag, må jag säga!
på ett tag är C hemma från jobbet & då beger vi oss till lycksele; vi ska fira en sen mini-julafton hemma hos pappsen & kicki eftersom dem varit i thailand i två veckor. jag ska även passa på att träffa efterlängtade vänner & mamma förstås. lär bli en såsåså mysig helg!
kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0