I'm yours forever, I promise.

för tre år sedan träffade jag mannen som förevigt skulle förändra mitt liv. & han har verkligen förändrat allt; gjort mig till en bättre människa, gjort allting bättre. och på tre år har väldigt mycket hänt på både gott & ont. men oj så tacksam jag är över att fått spendera denna tid med just honom, & framtiden ser jag fram emot som tusan!
 
denna dag är så himla fin & speciell, men vi har bestämt att vänta tills lördag med att fira, bara han & jag. jag har nämligen inspark med klassen & de andra nya studenterna ikväll & han ville jättegärna se lillebror sebbe spela match på fjällräven; saik-modo J20. & i helgen hinner vi ju dessutom med så mycket mer än på bara denna vardagskväll.
 
 
thord robert christoffer ohlsson,
jag älskar dig. mest av allt.
allt annat är oväsentligt. 
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0