För vems skull är jag där?

linn löwes skrev ett riktigt bra inlägg om det där hur man ser ut på gymmet & att folk dömer varandra så jäkla lätt. alltså, som nybörjare är nog det tuffast i början. dels för att komma in i träningen & göra det till en rutin + att man kanske känner sig lite bortkommen när man kommit som ny till ett gym bland flera andra som är mer erfarna. dömande blickar kan lätt göra att motivationen åker till botten & man inte vill vara kvar där.
men alltså, hallå, alla har väl varit nybörjare? & varför ska man bli stirrad på & dömd bara för att man vill använda smink när man tränar? är verkligen helt upp till var & en. 
jag är ju inte den som sminkar mig innan jag tränar. men far jag direkt efter t.ex. jobbet eller på kvällen & sminkade mig under dagen så tvättar jag ju inte bort min make för det, heller. 
 
inlägget om detta kan ni läsa här & som sagt; alla gör som man själv vill, man gör det som känns bäst! & om någon av er känner igen er i detta, tänk bara att göra din egen grej. om dem håller på att stirra ut dig med dömande blickar så är det dem som utför ett kasst pass ;-)
 
kram på eer 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0